Τηλέφωνα: 231 111 2020 - 2310 544 994

Πολιτική επιστροφών

  1. Τονίζουμε ότι ο πελάτης υποχρεούται να ανοίξει τη συσκευασία του προϊόντος και να ελέγξει το περιεχόμενό του, εντός 14 ημερών. Μετά το πέρας αυτού του χρονικού ορίου η εταιρεία δεν αναγνωρίζει και δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την κατάσταση του προϊόντος.
  2. Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημιά. Χρόνος εγγύησης προϊόντων 6 μήνες (για ηλεκτρολογικό εξοπλισμό).
  3. Επίσης, τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση. Εάν παραβιαστεί η συσκευασία, τότε κατόπιν ελέγχου μπορεί να γίνει αντικατάσταση αλλά όχι επιστροφή χρημάτων.
  4. Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, το ποσό θα επιστρέφεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή.  Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου σας και αφού το tapandaola.gr έχει ελέγξει ότι τα προϊόντα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για επιστροφή. ΠΡΟΣΟΧΗ! Η επιστροφή χρημάτων για αγορές που έχουν γίνει με αντικαταβολή θα γίνεται μέσω τραπέζης. Για την κατάθεση απαραίτητη είναι η αναφορά του αριθμού IBAN του λογαριασμού σας , το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου καθώς και τη τράπεζα .
  5. Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει είτε τηλεφωνικά (231111 2020 & 2310544994) είτε να αποστείλει email στην εταιρεία info@tapandaola.gr

Ελαττωματικά προϊόντα

  1. Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς.
  2. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν. Εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.
  3. Ωστόσο, το tapandaola.gr διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο. Ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του.

Επιστροφή με συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες

  1. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η επιστροφή γίνεται μόνο μέσω Speedex, ΕΛΤΑ courier και Γενική ταχυδρομική. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες πέραν των συνεργαζόμενων εταιριών (Speedex, ΕΛΤΑ courier, Γενική Ταχυδρομική) η χρέωση αποστολής επιβαρύνει το πελάτη και όχι την εταιρεία.
  2. Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την επιχείρηση και όχι τον πελάτη. Η διαδικασία ελέγχου προϊόντος ολοκληρώνεται από το τεχνικό τμήμα εντός 3-4 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. Η αντικατάσταση του προϊόντος δεν χρεώνεται από τον πελάτη όταν το προϊόν του καλύπτεται από την εγγύηση.
  3. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Αντικατάσταση/ Αλλαγή

  1. Η εταιρεία οφείλει να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό.

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν επιθυμεί αντικατάσταση, αλλά την αλλαγή του προϊόντος τότε οφείλει να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (προτείνουμε Speedex, ΕΛΤΑ courier και Γενική ταχυδρομική) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.
  2. Εάν ο λόγος επιστροφής οφείλεται σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία και αφότου επιστραφεί το προϊόν, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό. Η επιστροφή γίνεται με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό. Τέλος, ο πελάτης μπορεί να αποστείλει στο email της εταιρείας info@tapandaola.gr το ονοματεπώνυμο δικαιούχου, την τράπεζα και τον λογαριασμό IBAN ώστε να μπορεί να ολοκληρωθεί η επιστροφή.

**Σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας που έρχονται σε άμεση επαφή με το σώμα σε ευαίσθητα σημεία όπως αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές μηχανές. Κουρευτικές μηχανές,μηχανές αφαίρεσης κάλων  συσκευές καθαρισμού προσώπου δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων για λόγους υγιεινής.

Επαναποστολή απαράδοτου

Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστρέψει ως απαράδοτο και ο πελάτης επιθυμεί την επαναποστολή του, η αποστολή γίνεται κατόπιν προπληρωμής της παραγγελίας. Δεν υποστηρίζεται η πληρωμή με αντικαταβολή.